פרידמן מגיש: הלחן שנולד בתפילת יום הכיפורים בקיבוץ החילוני

    "ביום הכיפורים האחרון הלכתי לשמש כחזן בקיבוץ גבע אשר בעמק יזרעאל, זו היתה פעם ראשונה שלי שיצא לי להכיר מקרוב את העם אשר בשדות"
    דוד קליגר No Comments on פרידמן מגיש: הלחן שנולד בתפילת יום הכיפורים בקיבוץ החילוני

    היוצר והזמר החרדי אלי פרידמן שוב מפתיע, והפעם עם סינגל חדש למילים 'שמע ישראל' • את ההשראה ללחן קיבל פרידמן בעיצומו של יום הכיפורים עת שימש כחזן בקיבוץ גבע • הסיפור המלא

    "ביום הכיפורים האחרון הלכתי לשמש כחזן בקיבוץ גבע אשר בעמק יזרעאל, זו היתה פעם ראשונה שלי שיצא לי להכיר מקרוב את העם אשר בשדות"
    13:56
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקומם: הגב' שילמה אלפי שקלים והחנות מתנערת מאחריות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היוצר והזמר החרדי אלי פרידמן שוב מפתיע, והפעם עם סינגל חדש למילים 'שמע ישראל'. את ההשראה ללחן קיבל פרידמן בעיצומו של יום הכיפורים עת שימש כחזן בקיבוץ גבע, במסגרת הפעילות של ארגון "איילת השחר".

    פרידמן סיפר כי "ביום הכיפורים האחרון הלכתי לשמש כחזן בקיבוץ גבע אשר בעמק יזרעאל במסגרת פעילות האירגון איילת השחר של הרב שלמה רענן, זו היתה פעם ראשונה שלי שיצא לי להכיר מקרוב את העם אשר בשדות".

    "הביקור המרגש הזה עורר בי את הצורך לעשות יותר כדי לחבר בין אנשים בעם שלנו, כתוצאה מכך חשבתי לעצמי איזה שיר אני יכול לעשות כדי שכל יהודי יכיר את המילים הכי יהודיות שיש, וכך נולד השיר – שמע ישראל שלפניכם", הוסיף פרידמן.

    על העיבוד וההפקה המוסיקלית – המעבד והמפיק המוסיקלי ג'ף הורביץ, זמר אורח: גיל ישראלוב.

    האזינו:



    0 תגובות